Рус
En
Бел

Адрас: 211149, горад Чашнікі, вул. Савецкая, 44

Е-mail: chashrik@vitobl.by

Факс: 8 (02133) 3-51-75

Тэлефон: 8 (02133) 3-51-82

Гасцініца г.Чашнікі Цэнтральная плошча горада Новалукомля Святкаванне 50-годдзя г.Новалукомля
Гасцініца г.Чашнікі
Галоўная Электронныя звароты

Электронныя звароты

З 02.01.2023 на падставе артыкула 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. N 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (рэд. ад 28.06.2022 са зменамі. і дапаўненнямі, якія ўступаюць у сілу з 02.01.202 электронныя звароты будуць падавацца пры дапамозе дзяржаўнай адзінай рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (обращения.бел).

Доступ да гэтай сістэмы будзе ажыццяўляцца бясплатна.


Вышэйстаячым органам для ЧАШНІЦКАГА РАЙВЫКАНКАМА З'ЯЎЛЯЕЦЦА АБЛАСНЫ ВЫКАНАЛЬНЫ КАМІТЭТ
Адрас: 210010, г. Віцебск, вул. Гогаля, 6.
Электронны адрас: oik@vitobl.by
Інтэрнет-сайт Віцебскага аблвыканкама: http://www.vitebsk-region.gov.by/


Рэжым працы:

Панядзелак-пятніца з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00.
Выхадныя дні: субота, нядзеля.
Электронны зварот у Чашніцкі раённы выканаўчы камітэт можа быць накіраваны пры дапамозе прыведзенай ніжэй электроннай формы.


Да форм электронных зваротаў могуць быць прымацаваны дадатковыя дакументы і (або) звесткі (дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументы аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах).


Дапушчальнымі фарматамі дакументаў і (або) звестак у электронным выглядзе і іх графічных выяў на папяровых носьбітах (сканаў) з'яўляюцца Portable Document Format/A (PDF/A), Office Open XML (DOCX), падвойны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівацыі і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group ( JPEG), Joint Photograph Group (JPG).

 


Апытанне
Што, на ваш погляд, патрабуецца для паляпшэння якасці абслугоўвання ў службе "адно акно"?
Інтэрнет-рэсурсы