Рус
En
Бел

Адрас: 211149, горад Чашнікі, вул. Савецкая, 44

Е-mail: chashrik@vitobl.by

Факс: 8 (02133) 3-51-75

Тэлефон: 8 (02133) 3-51-82

Цэнтральная плошча горада Новалукомля Гасцініца г.Чашнікі Траецкая царква
Цэнтральная плошча горада Новалукомля
Галоўная Структурныя падраздзяленні райвыканкама, арганізацыі, службы раёна Фінансавы аддзел Чашніцкага раённага выканаўчага камітэта

Фінансавы аддзел Чашніцкага раённага выканаўчага камітэта

Фінансавы аддзел Чашніцкага раённага выканаўчага камітэта

Юрыдычны адрас: 211149, г. Чашнікі, вул. Савецкая,44

Адрас электроннай пошты:fo.32900@minfin.gov.by

Рэжым працы: 8.00-17.00, абед 13.00-14.00

Выхадныя дні: субота, нядзеля.


Начальнік фінансавага аддзела Сівашэнка Кацярына Аляксандраўна

тэл. (8-02133) 3-47-66

 

АСАБІСТЫ ПРЫЁМ

 

Начальнік фінансавага аддзела ажыццяўляе асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб кожны трэці аўторак месяца з 8.00 да 13.00, у кабінеце №6.

Папярэдні запіс на асабісты прыём ажыццяўляецца асабіста ў кабінеце №5, па тэлефону (8-02133) 3-47-65, па пісьмовым або электронным звароце.

 

Электронныя звароты падаюцца шляхам накіравання на адрас электроннай пошты fo.32900@minfin.gov.by.

 

Прыём грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб з заявамі па адміністрацыйным працэдурам ажыццяўляецца:

панядзелак-пятніца з 8.00 да 17.00, абед з 13.00 да 14.00

выхадныя дні: субота, нядзеля.

 

Пералік ажыццяўляемых адміністрацыйных працэдур, службовыя асобы, якія ажыццяўляюць папярэдняе кансультаванне і прыём грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб па адміністрацыйным працэдурам (адміністрацыйныя працэдуры).

 

ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ – Галоўнае фінансавае ўпраўленне Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта

Юрыдычны адрас: 210010, г. Віцебск, вул. Гогаля,6

Тэл. : (8-0212) 48-21-06

Факс: (8-0212) 48-21-36

E-mail:voblfu@vitebsk.by

Рэжым працы: 8.00-17.00, абед 13.00-14.00

Выхадныя дні: субота, нядзеля.

 

 

 

 


Апытанне
Што, на ваш погляд, патрабуецца для паляпшэння якасці абслугоўвання ў службе "адно акно"?
Інтэрнет-рэсурсы