Рус
En
Бел

Адрас: 211149, горад Чашнікі, вул. Савецкая, 44

Е-mail: chashrik@vitobl.by

Факс: 8 (02133) 3-51-75

Тэлефон: 8 (02133) 3-51-82

Траецкая царква Цэнтральная плошча горада Новалукомля Гасцініца г.Чашнікі
Траецкая царква

Навіны раёна

30 лістапада 2021

Сацжыллё, прыпынкі транспарту і медабслугоўванне: Ліневіч правёў прыём грамадзян у Чашніках

Атрыманне сацыяльнага жылля, абсталяванне прыпынкаў грамадскага транспарту для дзяцей, медыцынскае абслугоўванне і лячэнне - з такімі пытаннямі звярнуліся жыхары вобласці ў час прамой тэлефоннай лініі і асабістага прыёму грамадзян у Чашніках да памочніка Прэзідэнта - інспектара па Віцебскай вобласці Анатоля Ліневіча, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

Званкі паступілі не толькі з Чашніцкага раёна, але і з абласнога цэнтра. Віцяблянка прасіла дапамагчы ў арганізацыі медыцынскага абследавання і лячэння. У 2012 годзе падчас лячэння ў стаматалагічнай паліклініцы ўведзеныя ёй абязбольвальныя лекі выклікалі балючую рэакцыю арганізма, і па заканчэнні некаторага часу жанчыне далі другую групу інваліднасці. Віцяблянка просіць аказаць дапамогу ў лячэнні, бо за свой кошт праходзіць абследаванне. Анатоль Ліневіч запэўніў, што ў сітуацыі разбяруцца і пасля дэталёвага вывучэння сітуацыі адкажуць заяўніцы.

Жыхарка вёскі Пачаевічы звярнулася на прамую тэлефонную лінію з просьбай абсталяваць прыпыначны пункт грамадскага транспарту. Аўтобусам карыстаюцца дзеці, якія ездзяць у райцэнтр у школу, ім даводзіцца стаяць на адкрытай мясцовасці ў чаканні транспарту. Памочнік Прэзідэнта даручыў як мага хутчэй вырашыць пытанне, каб не ставіць здароўе школьнікаў на небяспеку.

Пенсіянер з Чашнікаў прыйшоў на асабісты прыём з некалькімі пытаннямі. Яго таксама непакоіць стан аўтобуснага прыпынку ля гімназіі, дзе няма даху і сценак. У мясцовай газеце гэтае пытанне ўздымалася, і адказ на яго даў кіраўнік ЖКГ. Сродкаў на добраўпарадкаванне спынення ў прадпрыемства сёлета няма, як сцвярджалася ў публікацыі. Жыхар райцэнтра прапанаваў пашукаць недарагія заменнікі матэрыялаў і зрабіць хаця б часовы навес, каб у непагадзь школьнікам не даводзілася стаяць пад адкрытым небам. Яшчэ мужчына цікавіўся працай мясцовай паліўнай арганізацыі і прадпрыемства па вытворчасці пелетаў. Ён заўважыў, што дранка і піламатэрыялы захоўваюцца пад адкрытым небам, а на падведамнай тэрыторыі прадпрыемства па вытворчасці паліўных пелет няма парадку. Анатоль Ліневіч узяў гэтае пытанне на кантроль, даў даручэнне разабрацца з прадпрыемствамі, праверыць выкананне тэхналогіі захоўвання дранкі і піламатэрыялаў. Таксама ён паведаміў заяўніку, што таго запросяць на прадпрыемствы, азнаёмяць з працэсам вытворчасці.

Жыхарка Чашнікаў звярнулася на прыём грамадзян ад імя дачкі-інваліда. Тая стаіць у чарзе на сацыяльнае жыллё з 2010 года. Чарга павольна рухаецца, у сярэднім 5 чалавек за год атрымліваюць жаданыя метры. Жанчыне прапанавалі арэндную кватэру ў новым доме, які ўвядуць у наступным годзе. Анатоль Ліневіч даручыў растлумачыць заяўніцы ўмовы і магчымасці атрымання такога жылля. З сацкватэрамі ў раёне няпростая сітуацыя, новыя дамы не будуюцца. У наступным годзе ў Новалукомлі пачнуць узводзіць сацыяльны 40-кватэрны дом з дапамогай кітайскага капіталу. У жанчыны з'явіцца выбар - застацца ў арэндным жыллё ў райцэнтры або пераехаць у новабудоўлю ў маладым горадзе энергетыкаў. Спецыялісты растлумачаць ёй магчымасці атрымання жылля, і выбар застанецца за ім.

«Прыёмы грамадзян для прадстаўнікоў улады любога ўзроўню - гэта неабходнасць. Важна чуць, чым жывуць людзі, якія ў іх праблемы, для таго, каб бачыць, як узаемадзейнічае ўлада з насельніцтвам на месцы, і падказаць, нацэліць, калі ёсць нейкія промахі. Гэта прызямляе ўсіх. Людзі гавораць аб тым, што іх хвалюе. Сёння было няшмат заяўнікаў, і гэта, з аднаго боку, насцярожвае, бо насельніцтва можа не давяраць прадстаўнікам улады. Аднак па размове з прадстаўнікамі Чашніцкага райвыканкама, па іх рэакцыі можна, хутчэй, сказаць, што яны працуюць з жыхарамі раёна, аператыўна вырашаюць пытанні на месцы. Поўнае ўзаемадзеянне з грамадзянамі ідзе. Я лічу, што жыхары гэтага рэгіёна задаволены тымі адказамі, якія яны атрымліваюць. Мы бачылі, што людзей хвалююць не толькі асабістыя праблемы, але і грамадскія. Яны звяртаюць увагу на факты безгаспадарлівасці, іх хвалюе тое, што адбываецца ў раёне, і гэта таксама важна. На гэта зверне ўвагу ўлада. Натуральна, на ўсе пытанні заяўнікі атрымаюць адказы, ім усё растлумачаць», - адзначыў Анатоль Ліневіч па выніках прамой лініі і прыёму грамадзян.

Крыніца: БЕЛТА

Апытанне
Што, на ваш погляд, патрабуецца для паляпшэння якасці абслугоўвання ў службе "адно акно"?
Інтэрнет-рэсурсы