Адрас: 211149, горад Чашнікі, вул. Савецкая, 44
Е-mail: chashrik@vitobl.by
Факс: 8 (02133) 3-51-75Тэлефон: 8 (02133) 3-51-82
Зваротная сувязь з
насельніцтвам вельмі важна, і для ўзаемадзеяння з людзьмі трэба выкарыстоўваць
сучасныя сродкі камунікацыі, заявіла ў час выязнога пасяджэння Прэзідыума
Савета Рэспублікі яго старшыня Наталля Качанава, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Сенатары
другі дзень працуюць у Віцебскай вобласці. Учора яны правялі прыёмы грамадзян у
13 выканкамах рэгіёна, звярнуліся каля 100 чалавек. Амаль 30 працэнтаў пытанняў
былі вырашаны адразу. У далейшым такія прыёмы будуць праводзіць у кожным раёне
ўсіх абласцей. "У краіне выбудавана зладжаная сістэма па рабоце са
зваротамі грамадзян - тэлефонныя лініі, прыёмы грамадзян, сустрэчы ў калектывах
і іншыя формы работы з людзьмі. Зваротная сувязь з насельніцтвам вельмі важна,
фармалізму ў гэтай рабоце не павінна быць", - адзначыла Наталля Качанава і
падкрэсліла, што органы мясцовай улады абавязаны больш уважліва адносіцца да
праблем людзей, таму што ў асноўным паступаючыя пытанні знаходзяцца ў іх
кампетэнцыі.
Яна
таксама заклікала дэпутатаў больш падрабязна ўнікаць у праблемы жыхароў. Калі
пытанні датычацца рэспубліканскіх органаў, то народныя выбраннікі павінны быць
напорыстыя ў данясенні праблем. Таксама важна актыўней выкарыстоўваць сацсеткі,
мэсэнджары для інфармавання людзей і атрымання зваротнай сувязі.
"У
многіх раёнах заўважылі, што людзі часцей звяртаюцца да дэпутатаў, чым у
выканкамы. Гэта не можа не радаваць, бо дэпутаты блізкія да народа, людзі іх
выбіралі. Звароты бываюць розныя, іншым разам іх немагчыма вырашыць на месцах,
таму павінна быць ініцыятыва знізу, каб разглядаць праблему на рэспубліканскім
узроўні, не замоўчваць яе", - дадала старшыня Савета Рэспублікі.
У першым
паўгоддзі 2021 года ад жыхароў Віцебскай вобласці ў Савет Рэспублікі паступіў
141 зварот (плюс 59,5 працэнта ў параўнанні з аналагічным перыядам 2020 года).
У аблвыканкам - іх стала на 2 працэнты менш. Часцей за ўсё ў верхнюю палату
парламента звяртаюцца жыхары Віцебска, Аршанскага, Полацкага раёнаў і
Наваполацка. У разрэзе рэгіёнаў Віцебская вобласць займае трэцяе месца па
колькасці зваротаў пасля Мінскай (262) і Брэсцкай (148) абласцей. Усяго ў гэтым
годзе ў Савет Рэспублікі прыйшло каля 4 тыс. зваротаў.
Намеснік старшыні
аблвыканкама Уладзімір Пенін расказаў, што прыёмы грамадзян, сустрэчы з
калектывамі дазваляюць трымаць руку на пульсе і лепш вырашаць актуальныя
праблемы. У першым паўгоддзі бягучага года ў абласны, гарадскія, раённыя і
сельскія выканкамы паступіла 21 043 звароты, што на 169 менш у параўнанні з
аналагічным перыядам мінулага года. "Часцей за ўсё ў аблвыканкам звяртаюцца
жыхары Віцебскага, Шумілінскага, Браслаўскага, Дубровенскага, Аршанскага і
Сенненскага раёнаў. Людзей у асноўным хвалююць пытанні прадпрымальніцкай
дзейнасці, паляпшэння жыллёвых умоў, тэма ЖКГ, будаўніцтва жылля, аплаты працы
і сямейнага капіталу. Зніжаецца колькасць пытанняў па функцыянаванні АПК,
землеўпарадкаванні, гандлі", - адзначыў Уладзімір Пенін.
На
асабістых прыёмах кіраўніцтвам Віцебскага аблвыканкама за паўгода прыняты 31
чалавек, кіраўнікамі раёнаў - 1136. Абсалютная большасць пытанняў, якія ўздымаюцца
грамадзянамі, вырашаецца на месцах. На прамыя тэлефонныя лініі да кіраўніцтва
вобласці, якія праводзяцца па суботах, патэлефанавалі 273 чалавекі. Асноўная
тэматыка пытанняў - ЖКГ, дарогі, медыцына і транспарт.
Сёння ва
Ушачах прайшло выязное пасяджэнне Прэзідыума Савета Рэспублікі на тэму
эфектыўнасці і вынікаў работы Віцебскага аблвыканкама, абласнога Савета
дэпутатаў са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у першым паўгоддзі 2021 года.
Удзельнікі мерапрыемства таксама наведалі мемарыяльны комплекс "Прарыў"
і мясцовы фізкультурна-аздараўленчы комплекс.