Рус
En
Бел

Адрас: 211149, горад Чашнікі, вул. Савецкая, 44

Е-mail: chashrik@vitobl.by

Факс: 8 (02133) 3-51-75

Тэлефон: 8 (02133) 3-51-82

Гасцініца г.Чашнікі Цэнтральная плошча горада Новалукомля Святкаванне 50-годдзя г.Новалукомля
Гасцініца г.Чашнікі
Галоўная Эканоміка Транспарт і сувязь

Транспарт і сувязь

Транспартныя паслугі насельніцтву аказвае ААТ "Аўтатранспартнае прадпрыемства № 9 г. Чашнікі", якое абслугоўвае 27 пасажырскіх маршруту, у тым ліку 3 міжгародніх, 19 прыгарадных, 5 гарадскіх.ААТ "АТП №9" мае ў наяўнасці 18 грузавых аўтамабіляў, 23 аўтобусы. На працягу змены касірамі аўтавакзалаў г.Чашнікі і г. Новалукомль абслугоўваецца 210 і 250 пасажыраў адпаведна.

Чашніцкі раённы вузел паштовай сувязі
Раённы вузел паштовай сувязі аб'ядноўвае 12 аддзяленняў сувязі і 3 пункты паштовай сувязі, 43 Паштальёны дастаўляюць 18 312 газет і часопісаў. На 1000 жыхароў раёна выпісваецца 591 падпісных выданняў.

Чашніцкі ўчастак электрасувязіЧашніцкі ўчастак электрасувязі Аршанскага занальнага вузла электрасувязі Віцебскага філіяла РУП "Белтэлекам" прадастаўляе юрыдычным і фізічным асобам Паслугі тэлефоннай сувязі, доступу ў сетку Інтэрнэт, інтэрактыўнага і эфірнага тэлебачання ZALA, відэакантролю.
У цяперашні час у структуры ЧашникскогоУЭС функцыянуюць сэрвісны цэнтр у г. Чашнікі па вул. Ленінскай, д. 7 (тэл. 6-02-33, 6-02-74, тэл/факс 6-02-24) і сэрвісны пункт у г. Новалукомлі па вул. энергетыкаў, Д. 15 (тэл. 6-02-97, тэл/факс 6-02-26), якія аказваюць акрамя вышэйзгаданых паслуг сувязі, наступныя паслугі:

1.   Заключэнне дагавораў на ўсе віды паслуг сувязі;
2.    продаж картачнай прадукцыі рознага роду (СК, ЭПК, Інтэрнэт-карты, папаўняецца карта ByFly, Wi - Fi і інш.)
3.    рэалізацыя тэлефонных апаратаў, іншых тавараў;
4.    паслугі тэлеграфнай сувязі;
5.    выдача расшыфровак;
6.    тэхнічная падтрымка абанентаў.

Адрас Чашніцкага РВЭС: 211149, г. Чашнікі, вул. Ленінская, д. 7.Начальнік: Фядосенка Вадзім Валер'евіч, тэл.Вядучы інжынер: Анікін Мікалай Аляксандравіч, тэл.

Апытанне
Што, на ваш погляд, патрабуецца для паляпшэння якасці абслугоўвання ў службе "адно акно"?
Інтэрнет-рэсурсы